Amador
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:32, 18 Sty 2009 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
Regulamin Forum Aples Ots 7.6
1. Konto
Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.
Brak jego znajomości nikogo nie zwalnia z obowiązku jego stosowania.
* Rejestracja na forum jest bezpłatna.
* Każdego użytkownika obowiązuje zapoznanie się z tym regulaminem i netykietą.
2. Tematy i posty
Na forum panuje wolność słowa, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.
* Zanim założysz temat, najpierw użyj opcji szukaj czy takowy już nie istnieje.
* Każdy temat powinien zostać napisany w odpowiednim dziale w zależności od tematyki.
* Konkretnie nadajemy tytuły przy zakładaniu wątku.
* Jeśli takowy istnieje, najpierw zapoznajemy się z zasadami zakładania nowego wątku zamieszczonego w danym dziale.
* Zakładając nowy temat dokładnie precyzuj swój problem.
* Nie piszemy dwóch postów na raz [double post], jeżeli chcesz coś dodać/zmienić użyj opcji edytuj.
* Staramy się nie używać wulgaryzmów w swoich komentarzach.
* Nie zamieszczamy linków do innych serwerów, serwisów w celu reklamy.
* Starać się pisać poprawnie, czytelnie i zwięźle na temat.
* Nie nadużywamy ilości emotkinów w poście.
* Nie prosimy o punkty reputacji.
* Wszelkie sprawy osobiste wyjaśniamy sobie poprzez prywatne wiadomości, a nie w temacie.
* Ograniczać ilość kolorów w poście.
* Zabrania się pisania w kolorze czerwonym.
* Posty nie wnoszące nic do dyskusji(typu Dzięki, Thx, Spoko) będą usuwane przez moderatorów.
* Zabrania się pisania Na PrZeMiAn dużymi i małymi literami. Również pisanie z włączonym CAPS LOCK'iem jest zabronione.
* Na Forum nie wolno zamieszczać żadnych treści związanych z warezami, serialami, erotyką.
* Zakazane jest powtarzanie czyjejś wypowiedzi. Jeżeli ktoś coś napisał, a Ty chcesz napisać to samo, nic nie dodając od siebie i nie wnosząc do tematu, wstrzymaj się i lepiej nic nie pisz.
* Zakazane jest rozgłaszanie treści rasistowskich, faszystowskich czy innych przeciwko ludziom innej rasy/religii.
3. Avatary i podpisy
* Każdy avatar można umieścić w maksymalnych rozmiarach 100*100 pikseli i wielkości 20kb.
* Avatar nie powinien zawierać treści pornograficznych.
* Podpis nie powinien być zbyt duży/długi. Moderator osądzi, czy łamie regulamin.
* Zabrania się zamieszczać pornograficznych treści w podpisie.
* Zabrania się zamieszczać obraźliwych treści w podpisie.
* Zabrania się zamieszczania w podpisie linków, ref-linków w celu reklamy!
4. Moderacja i Administracja
Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać posty łamiące regulamin, edytować posty, zmieniać itp. bez wiedzy i zgody autora.
* Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do "zbanowania" osób, które nagminnie łamią regulamin.
* Administratorzy i Moderatorzy mają zawsze rację nawet wtedy kiedy wydaję się, że tak nie jest =P
* Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.
5. Konsenkwencje
* Za złamanie Regulaminu użytkownik dostaje ostrzeżenie [warna]
* Po osiągnięciu liczby 5 ostrzeżeń (warnów), użytkownik zostaje "zbanowany".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amador dnia Pon 17:11, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|